Montreal, the love of my life! - Reisverslag uit Montréal, Canada van Adinda Nieuwstraten - WaarBenJij.nu Montreal, the love of my life! - Reisverslag uit Montréal, Canada van Adinda Nieuwstraten - WaarBenJij.nu

Montreal, the love of my life!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

27 December 2014 | Canada, Montréal

Hier zit ik dan, alleen in huis, zonder mijn huisgenoten of iemand! Het voelt leeg, ik voel me leeg en volledig verloren. Een half uur geleden stond het huis nog vol met 20 man, en nu is iedereen op weg naar de kroeg! Nog in twijfel om een laatste dansje of drankje te doen, maar ik moest de knoop doorhakken. Het was tijd om gedag te zeggen, om Montreal af te sluiten. Uitstellen kan niet meer! Het moet en zal er een keer van moeten komen, en het moment was nu.. Deze hectische week was als een achtbaan, met ups en downs. Met de tranen die zijn gelaten, kun je hele oceanen vullen. Maar wauw wat was het het allemaal waard, in plaats van nieuwe vrienden heb ik een nieuwe familie gekregen. En in plaats van een fantastische stad kreeg ik een tweede thuis. Nu ik alleen ben, en de tijd neem om alleen te zijn, realiseer ik mij hoe fantastisch ik het heb gehad! Het was een bizarre dag, een bizarre week of maanden zelfs. De tijd is voorbij gevlogen hier in Montreal! En dat betekend zoveel goeds! Ik had nooit kunnen hopen, dat dit zo fantastisch zou zijn!! Ik ben dankbaar iedereen te mogen leren kennen, en deze fantastische ervaring met hun te hebben mogen delen! Van de introductieweek, naar Quebec, alle TE gekke huisfeesten in mijn huis, de mooiste dinsdagavonden in Cafe Campus, met zijn alle studeren in de bieb tot aan Toronto, Cuba en Boston! En mijn 22e verjaardag en kerst! WAUW WAUW WAUW! Er zijn eigenlijk gewoon geen woorden voor om deze hele ervaring te beschrijven! Ik ben dan ook ontzettend dankbaar voor het feit dat ik dit heb mogen meemaken, it was life changing! Alleen maar mooie herinneringen met deze waanzinnige hechte groep! En zo zullen er meer mooie herinneringen volgen! Ik ben klaar voor de reis, klaar voor iets nieuws en klaar met de tranen! Morgen vertrekken Kirsten en ik naar New York, waarna we doorgaan naar onder andere Washington en San Francisco! I'm living the dream!

Wat betreft Montreal, I don't do goodbyes..
I see you again someday!
En zoals mijn facebook post luidt:
'Don't cry because it's over, smile because it happened'

Bij deze wil ik jullie alvast een fantastisch 2015 toewensen!
Wij drinken er in ieder geval een borrel op, vanuit 'The city that never sleeps'. Tot snel!!

  • 27 December 2014 - 10:51

    Ineke Poelstra:

    Hoi Adinda ja er is een tijd van komen en gaan maar de herringeringen blijven
    Een tweede huis erbij zoveel vrienden en iedereen voelt hetzelfde lachen en huilen licht heel dicht
    bij elkaar maar afscheid nemen bestaat niet nu nog Amerika oud en nieuw vieren wauw
    Geniet ervan en hoop je gauw weer te zien een hele fijne jaarwisseling en een goed begin heel veel liefs
    Van roel en Ineke dikke knuffel love you xxx

  • 30 December 2014 - 06:38

    Wil Oostveen:

    Lieve schat er is een tijd van komen en gaan je weet dat afscheid nemen altijd heel veel pijn doet maar je gaat nog een leuke maand te gemoed in Amerika. Contact zal er altijd nog zijn met al die leuke mensen en Ayla woont in jou land dus die kan je altijd nog ontmoeten. Geniet nu nog lekker in Amerika want voor je het weet is dat ook weer voorbij . Wij wensen jou een hele fijne jaar wisseling in New York dat is ook weer een andere ervaring. Heel veel kusjes en we love you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adinda

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1419
Totaal aantal bezoekers 6963

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 24 Januari 2015

La joie de vivre

Landen bezocht: